úterý 10. prosince 2013

WINTER FASHION HAUL 2013




Vzpomínáte si, když jsem nedávno uveřejnila můj Winter Wishlist? Tak jsem pár týdnů potom jela moje přání splnit a několik, alespoň podobných kousků, si jela koupit. :) 
Fotky budou časem lepší, nafotím nějaké outfity za denního světla, kde oblečení uvidíte lépe. Kosmetiku jsem taky samozřejmě nakupovala (to bych nebyla já :D), ale o tom bude další příspěvek zvlášť. 

Jako první jsem si koupila obyčejnou šedou 'beanie' z H&M. To i proto, protože se mi ty s různými nápisy pomalu ale jistě přestávají líbit! Tahle je obyčejná, jednoduchá a hodí se vlastně ke všemu.
Stála myslím 150Kč.




Jako další tu mám boty, které jsou jak na podzim, tak na zimu. Už dlouho jsem chtěla boty na podobný způsob a tyto mi naprosto vyhovují. Jsou z CCC myslím za něco okolo 900Kč. :)




Potom tu mám krémový svetr na stejný způsob, jaký jsem dávala do wishlistu. Koupila jsem ho v H&M ve slevě za neuvěřitelnou cenu 150Kč. Je krásně teplý a pohodlný. :)






A nakonec tu mám parku. Tahle je z C&A. Na fotkách vypadá víc šedě než ve skutečnosti, to je víc do khaki zelené. Stála něco okolo 1 000Kč. Časem tu budou lepší fotky za denního světla, kde barvu uvidíte lépe  :)





3 komentáře:

  1. Tie boots sú geniálne :3
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. V akom programe upravujes fotky a pridavas to pismo? :) dakujem za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v http://ipiccy.com/ , občas v http://www.picmonkey.com/ :))

      Vymazat