sobota 16. srpna 2014

FALL WISHLIST


Ahoj! Dnes tu mám svůj wishlist na tento podzim. Některé věci už jsem si stihla splnit, ale o tom v příštím příspěvku. :) Samozřejmě, že kdybych mohla, chtěla bych toho víc. :D Vím že ani tohle všechno se mi nesplní, ale byla bych ráda, kdyby alespoň něco z toho.


fall whistlist


1. Grey crop top - tento crop top už chci dlouho, šedý se mi líbí nejvíc, protože černých crop topů už mám dost a bílý prosvítal, je z Topshopu
2. Black jeans - myslím že není co dodat, ze starých už jsem vyrostla a potřebuju nové, tyto jsou z Topshopu a byla bych moc ráda, kdybych je chytila ve slevě, protože 1300Kč se mi za ně dávat vážně nechce :D
3. Textured jacket - hrozně se mi líbí bundy s koženými rukávy a tato z H&M je úplně dokonalá
4. Denim jacket - riflovou bundu už chci dlouho a ještě jsem žádnou podle mých představ za dobrou cenu nenašla, takže doufám že najdu. Chtěla bych nějakou silnější na podzim. Ze kterého obchodu je tato nevím.
5. White crop top - hrozně se mi takový střih crop topů líbí s riflemi s vyšším pasem, tento je myslím opět z Topshopu
6. Black backpack - do školy nosím starší batoh, který už se mi tak nelíbí a chtěla bych nový černý, ta se přeci hodí ke všemu, ne? na obrázku se Herschel
7. Chelsea boots - jestli tyto boty konečně najdu, budu nejspokojenější na světě! Už jsem obešla minimálně 5 H&M a v žádném nebyly, tak doufám že je časem mít budou, jinak si pro ně jedu do Německa :D
8. White Converse - bílé nízké se mi od této značky líbí nejvíc a byla bych ráda, kdybych chytla nějakou pěknou slevu 



Untitled #6

9. Blue flannel - košili mám jenom červenou a modrá se mi moc líbí, tak doufám že jí někde seženu. Možná bych brala trochu světlejší, ale zase na podzim se tato hodí víc. obchod nevím
10. Slip-ons - hodně podobné jsem viděla ve Vídni ve Forever21 a nechápu, proč jsem je tam nechala :(

To by bylo tedy všechno, samozřejmě vím, že všechno mít nebudu, ale byla bych ráda, kdyby se něco z toho splnilo. Napadlo mě, že bych mohla každé roční období udělat takový wishlist, kde bych ukázala tak 10 věcí co bych chtěla. :)

1 komentář: